9.11.2016

Pierwszy dżingiel :)

To niewiarygodne, jak pogoda wyszła naprzeciw koniunkturze!
Wczoraj odebrałam przesyłkę, dziś na Zadniej Górze spadł śnieg i na tym podwójnym haju donoszę:
Święta idą!

Firma <ILUSTRIS> kupiła ode mnie projekt, który przygotowałam w czerwcu.



Zrobiłam zylion świątecznych symulacji - i tak, pokażę Wam je, co tak będą leżeć bezczynnie w wirtualnej szufladzie.

Start!



A może jednak tło za ciemne?




A może domek z prawej, choinka z lewej?




Może jednak ciemne?




Może przyprószyć drzewa?



Może jednak szare tło?




Może jednak ciemne.




Może domek ciut mniejszy?




A może zacznijmy od początku.




Ciepło ciepło...



... gorąco!










Dochód ze sprzedaży kartek zasili stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Jak Wam się podoba?

78 komentarzy:

  1. Mi się podoba BARDZO! <3 Cudna, naprawdę :)))) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarecka, realizujesz moje marzenia! :) Pięęękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje też :) Ale radość!

      Usuń
    2. To teraz ilustracje do książki! ...Szczyt moich marzeń :) Dawaj! :)

      Usuń
    3. Długa to droga i wyboista a ja jak raz skręciłam wczoraj kostkę. Noc to, nie ma takiej rury na świecie, której nie można odetkać :) tego się trzymam :)

      Usuń
  3. Oniemianam! Pięęęęęękna!
    I zielonam z zazdrości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, to mówi królowa kartek świątecznych! :)

      Usuń
    2. Tej królowej właśnie korona z głowy spadła :)

      Usuń
  4. Jarecka! Krolowa heklowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać! Kaczka robiła przy tym projekcie za niezależne ciało doradcze! Członek z ramienia gustownych klyętów! Dzięki!

      Usuń
    2. Dodajmy NIESWIADOME cialo! :-))))

      Usuń
    3. Znaczy machnela niechcaco pletwa, jak przeczlapywala obok w drodze po Haribo, i rozrzucila sniezynki generujac tym sposobem pomysl? ;)

      Usuń
    4. To Jarecka byla na dopingu z Haribo :-)))
      Ja mialam tylko powiedziec, ze mi sie podoba.
      Co uczynilam, gdy po kilku tygodniach odzyskalam glos z oniemienia nad uroda, ale mysle, ze wtedy to juz i tak sie nie liczylo :-)

      Usuń
    5. To było tak: Kaczko, która ci się najbardziej podoba, a, b czy c?
      Kaczka: Chyba a. Albo b? C też niczego.

      Usuń
  5. Genialne! (Cicha wielbicielka)

    OdpowiedzUsuń
  6. No każde ma w sobie coś, ale na ciemnym najbardziej mi się podoba! Gratuluje Jareckiej talentu, samozaparcia i weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne tło to moja ulubiona dzianina dżinsopodobna. Nie została ubraniem, jak widać, służy wyższym celom ;)

      Usuń
  7. Wszystkie wersje cudne : ) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam, że ta kartka serio jest szydełkowa... :) jest piękna i jedyna w swoim rodzaju.... to kartka, którą chciałabym dostać na święta... i wysłać całej rodzine :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu można :)

      http://sklep.wioskisos.org/

      Usuń
    2. Wiem wiem już widziałam :) ale jeszcze ta czwarta po słowie start mi się podoba :)

      Usuń
  9. Podoba sie BARDZO BARDZO NAJBARDZIEJ! Mimo to, ze ja wcale nie jestem "swiateczna".
    Te sniezynki w tle daja cudowny klimat! I kojarza sie ze Zwirkiem i Muchomorkiem, których uwielbiam miloscia wielka jak stodola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham Żwirka i Muchomorka. Kiedy oglądałaś ich ostatnio? To są takie dwa świry, że klękajcie narody. Nie wiem, co brali ich twórcy, ale to było mocne.

      Usuń
  10. Mnie sie wszystkie zyliony symulacyjne podobaja! Jaki optymizm bije z tej karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Wolę określenie: zainspirować się :)
      Inspiruj się do woli!

      Usuń
    2. A za naruszenie praw autorskich ścigać będzie Ilustris ;)

      Usuń
    3. Okazuje się ,że mam za mało dzieci, nie wyrabiam się z czasem. zawsze mówiłam - było więcej urodzić. Żeby nie było, wszystkie trzy dzieci poza domem, naprawdę nie mam kiedy ...

      Usuń
    4. Z całą powagą: wierzę.Nie wiem jak to działa, ale im dzieci większe, tym czasu mniej, już to odczuwam a spodziewam się, że będzie tylko gorzej...

      Usuń
    5. :)
      A gromadki zazdroszczę

      Usuń
  12. Pięknościowa! Mnie się od razu fabuła jakaś w głowie rozwija. Superowy byłby spot animowany z tymi śnieżynkami koronkowymi, dniem, który przechodzi w noc z ciemnym tłem i choinką chwiejąca się z nadmiaru szczęścia. Zatrudnij technicznie Jaśniepanicza i zróbcie półminutowy film lekramowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie podpisac petycje?

      Usuń
    2. Ja też się podpisuję :)

      Usuń
    3. Podpisuję i ja obiema rencyma!

      Usuń
    4. Już mi się po głowie kulają scrnariusze!!!

      Usuń
    5. Podpisuję. Już widzę te wirujące śnieżynki, jak u Czajkowskiego w "Dziadku do orzechów". Jarecko do dzieła! To pisałam ja - silvarerum ;-)

      Usuń
    6. Genialne!
      I projekt i pomysł na animację!

      Usuń
  13. Pięknie i och jak bajkowo! Takie puchate święta do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna!! Tak radosna, jak powinny być te święta!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) Oby teraz zamawiali i publikowali dzieła Jareckiej.
    Śliczny projekt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo nad cudami! Trwam w zachwycie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądając na stronie, do której link udostępniła Olga na swoim fejsbuku - wiedziałam, że ten projekt made by Jarecka :) Rację miałam :D Pozdrawiam Asia B.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jarecko, powiem Ci, że zazdroszczę jak stąd niewiadomogdzie, ALE znacznie bardziej mnie cieszy, że robisz takie coś :))
    Czajnik

    OdpowiedzUsuń
  19. Fiu fiu! Piękna! Cała Jarecka - jak dla mnie jesteś rozpoznawalna!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiu fiu! Jaki wspaniały komplement! Ach!

      Usuń
    2. A wiesz, o tym samym myślałam. Niby słupki, półslupki - każdy zrobi tak samo. Ale to JAK je zestawi Jarecka, (nie)zwyczajnie świeci Jarecką. Jakby podpisała każdy rządek. To ta iskra Boża! Umiem rozpoznać, nie umiem wykrzesać w sobie, chlip.

      Usuń
    3. Iskra iskrą, to są kilometry zheklowanej przędzy :)

      Usuń
  20. Weź tu człowieku Jareckiej kartkę na święta wyślij. Jak rok długi nie wymyślisz nic, co by taki projekt przebiło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna. Na ciemnym jakby ździebko piękniejsza. Jarecko - Ty to masz szczęście - nawet matka natura ci zrobi atmosferę w stylu "na całej połaci"...

    Pozdrowienia - silvarerum :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, kolorowa, urodziwa... bierem!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie się tak podoba, ze chcę je już powysyłać!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłaj! Nikt nam nie będzie mówił, kiedy możemy, to wolny kraj, c'nie?

      Usuń
  24. Gratulacje, piękne kartki :) No i cel szczytny. Zamówiłam, a co!

    Dobrze, ze ten pierwszy dżingiel to nie "Last Christmas" :P

    Ange76

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Last Christmas! Mam takie wspomnienie z dzieciństwa, jak do późnego wieczora pieczemy jakieś cymesy z mamą i siostrami i w środku nocy (czyli prawdopodobnie ok.21 w telewizji ten piękny George z tą piękną dziewczyną, w śniegu, przy choince, no cud miód! Czekam co roku jak kania dżdżu i jestem może jedyną osobą, której nie mierznie ten kawałek nawet w grudniu!

      Usuń
  25. Jakbym takie złote ręce miała, to bym pobiegła ubezpieczyć! Przecież to narzędzia do arcydzieł, a Ty je nosisz tak po prostu przy sobie ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale czad!Zawsze zamawiam ich kartki jak robimy świąteczną wysyłkę do klientów.Niechno pomyślę jaki wzór by tu wybrać w tym roku?!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna! I bardzoż ciekawy proces jak się kartka metodą defragmentaryczno-dychotomiczną poukładała w najlepszą wersję ;).
    Gratuluję Jarecko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Się podoba bardziej niż bardzo. Przebardzo. Aż chyba złamiemy monopol wytworów własnych (niewolnicza praca dzieci) i kupimy. Syn zresztą zastosował w tym roku układ pasowy obrazu (trochę taka "Bitwa pod Orszą"), przez co mniej widzące ciocie nie będą w stanie dociec, czy dane zgrupowanie mikrokropek jest Mikołajem na łyżwach, czy też budynkiem sakralnym na przykład.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...